W ostatnim czasie doszłam do wniosku, że kobiety nie mają wcale tak łatwo, jesli chodzi o batalię ze zbędnymi kilogramami.

 

Wielu facetów z dnia na dzień chudnie nawet o 2 kg i - choć są to tylko wahania poziomu wody w organizmie - taki ubytek może porządnie zmotywować. U kobiet jest inaczej. Waga albo w ogóle stoi w miejscu albo podwyższa się z racji dnia cyklu. Kobiety zawsze mają trudniej :(

 

Jeśli chodzi o moje rezultaty, tak naprawdę cierpię aktualnie na zastój wagi. Choć magiczna granica została przekroczona, to co i rusz a to podwyższa się o kilka dziesiątych, a to obniża. I nic nie mogę na to poradzić. Już 3 lipca mam zamiar zmierzyć swoje obwody i wtedy będę miała porównanie, jak bardzo zmieniło się moje ciało.

 

To co jednak jest przewspaniałe i co czuje z dnia na dzień coraz bardziej to poprawa mojego samopoczucia. Myślę, że to jest najważniejsze! Dzięki Dietbox.pl ani trochę nie czuję się ociężała, zniknęły obrzęki ciała wcześniej powodowane zapewne jedzeniem zawierającym tonę soli, a i - co jest dla mnie totalnym zaskoczeniem - moja cera przestała przysprzać mi problemów ;)

 

Catering dietetyczny Dietbox będę dostawać do 21. lipca, czyli +/- jeszcze przez okres 3 tygodni. Co planuję zrobić w tym czasie? Przede wszystkim chcę na sam koniec dorzucić do codzienności konkretne treningi. Właśnie zaczęło się lato, więc warto pomyśleć o godzince dziennie dla samej siebie :) I nie mówię tu o marszach czy spacerach - moim celem jest przekroczenie granic możliwości własnego ciała. I na pewno to zrobię ;) Bo niby czemu ma mi się nie udać? ;)

 

Na koniec dorzucam kilka fotek pysznego jedzonka, które w minionym tygodniu zaskoczyło mnie swoim wyrafinowaniem. Sami oceńcie :)

 

1. Obiad: dietetyczna pieczeń rzymska z pęczakiem i kalafiorem

 

2. Obiad: brązowy ryż z potrawką z krewetkami i warzywami

 

3. Kolacja: cukinia faszerowana warzywami i ryżem brązowym

 

4. II śniadanie: sałatka caprese z pomidorami, mozzarellą i pesto z bazylii

 

5. Śniadanie: 2 kanapki z razowca z pastą z łososia i koperku podane z rzodkiewkami

 

6. II śniadanie: sałatka grecka

 

7. Obiad: ogórki małosolne, pieczone ziemniaki, 2 plasterki schabu

 

 8. Śniadanie: jogurt naturalny z musli i świeżymi truskawkami

 

9. Podwieczorek: sernik z ananasem

 

10. Śniadanie: 2 kanapki z pieczywa chrupkiego z pastą z suszonych pomidorów i cieciorki

 

11. Kolacja: sałatka z czarną fasolą, pomidorami i sosem musztardowym

 

12. Śniadanie: jaglanka z suszonymi owocami i kakaowym musem bananowym

 

13. Obiad: roladka z indyka ze szpinakiem, brązowy ryż i świeże warzywa




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy